Monday, January 12, 2009

Dags igen?

Nu har jag inte skrivit någonting på ungefär ett år. Det gick nog inte så bra med försöket att börja blogga, den gången. Får se om det går bättre nu!

Hur som helst en kort uppdatering. Mitt developer-certifikat är fortfarande inte klart. Väldigt enkla saker, men det är så pass tråkigt att man alltid hittar någonting annat man hellre gör. Nu blir jag iallafall utan konsultuppdrag från och med den 1:a Mars så det börjar väl bli dags att ta tag i det där. Hooray.

En liten roligare nyhet är att jag reggat en domän och skall slänga upp en webb-community för att dela med mig av mina egna programmeringsidéer. Gratis att använda men reklamfinansierad. Vi får väl se, blir det en hundring i månaden så är det ju alltid något. Jag tror iallafall att det blir roligt att syssla med, och det är huvudsaken.

Nåja, over and out. Vi hörs väl om ett år eller så, alla mina noll läsare.

No comments: